Ce faci atunci când nu îți mai găsești locul?

Am plecat cu un nod în gât și cu o mie de gânduri. De ce? Cum? Ce am făcut? Cu ce am greșit? Mai are rost? 
Mi-am pus căștile în urechi și am mers pe jos, prin soare. Ghiozdanul îmi atârna greu pe spate, ca și gândurile. Mă sufoc atunci când mă gândesc cum ar fi fără. Și totuși trăiesc fără.

Îmi vine să urlu și să fug oriunde văd, să nu mă mai macine orice prostie. Vreau să pot să îmi păstrez încrederea în mine, să nu mai simt cum mi se năruie lumea cu fiecare sunet.
Sunt semne pe care ar trebui să le iau în considerare sau viața iar mă pune la încercare? Realizez că nu sunt excelentă, nici măcar pe aproape. Dar ce fac atunci când nu pot să fiu excelentă în nimic? Unde mă duc? Ce aleg?

Iar visele de azi noapte m-au agitat și mai tare. Dimineața a fost grea. Ploapele îmi sunt grele iar trupul cedează încet, încet. Mi-a pierit cheful de orice.

AMR 6 zile iar stresul se amplifică.

Despre Azull

Timpul trece, amintirile se mai uita dar aici cuvintele raman. Raman intiparite pe un fond alb, cu albastru scrise. Albastru... culoarea lumii in care traiesc. Lumea mea in care din care nu pot lipsi familia, dansul, prietenii, muzica, culorile, zambetele, dragostea, plimbarile, ciocolata, jeleurile, inghetata, esarfele, cartile, filmele si multe, multe altele. Ma sperie necunoscutul dar nu mi-e teama sa ma avant in el. Ma las dusa de instinct si imi ascult sufletul, de cele mai multe ori. Plang la filmele de dragoste si nu mi-e rusine sa recunosc. Camera mea este colorata si pliiina ochi de poze si rame cu poze. Iar eu sunt Azul... :)
Acest articol a fost publicat în Ganduri de departe. și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ce faci atunci când nu îți mai găsești locul?

  1. Evergreen zice:

    ba suroro, ce patisi?

Lasă un răspuns

