Te <3 Pitic!

Scris cu ruj pe o oglindă. Ruj roșu, așa cum purtam și eu pe buze. Mi-am promis că nu mai scriu despre tine. Că te închid bine în mine și că mă vindec. Dar tu vii și spulberi liniștea cu doar câteva cuvinte și un zâmbet. S-a aprins lumina și ai dispărut.

De vreo două săptămâni îmi spun că voi deschide blogul și voi scrie. Se învârt atâtea în minte…. nu se leagă de degete. Până azi.

Emoțiile m-au cuprins de la primul cadru. Lacrimi au curs la sfârșit; m-am sprijit de spătarul scaunului. Până la a treia stație, când am coborât iar emoționată din Autobuzul Iubirii.

 

Despre Azull

Timpul trece, amintirile se mai uita dar aici cuvintele raman. Raman intiparite pe un fond alb, cu albastru scrise. Albastru... culoarea lumii in care traiesc. Lumea mea in care din care nu pot lipsi familia, dansul, prietenii, muzica, culorile, zambetele, dragostea, plimbarile, ciocolata, jeleurile, inghetata, esarfele, cartile, filmele si multe, multe altele. Ma sperie necunoscutul dar nu mi-e teama sa ma avant in el. Ma las dusa de instinct si imi ascult sufletul, de cele mai multe ori. Plang la filmele de dragoste si nu mi-e rusine sa recunosc. Camera mea este colorata si pliiina ochi de poze si rame cu poze. Iar eu sunt Azul... :)
Acest articol a fost publicat în She will be loved și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

