Pierdut echilibru!

Ofer recompensă pentru cel sau cea care mi-l înapoiază… Nu merge așa, nu?

E ciudat atunci când tu, persoana care îi echilibrează pe toți, ceea care oferă suport și încredere celor dragi la orice oră din zi și din noapte, te pierzi cu firea. Îți pierde controlul asupra zilelor, cuvintelor, acțiunilor… Te pierzi în propria nebunie.

O nebunie atât de obositoare de cazi lată în pat seara dar nu într-atât de grea, încât să adormi instant. Nu, nu… o nebunie care te macină și zi și noapte, și în realitate și în vis.

Păi, ori e nebunie, ori nu? Schimbări pe toate planurile și tu nu ești pregătit pentru asta. Pe unde o apuci? Ce faci?
Ți se repetă că greșești încercând să mulțumești tot timpul pe toată lumea, că Tu trebuie să fii mulțumit de propria persoană. Și tu dai din cap, confirmând asta. Știi asta! Și îți tot repeți… Dar dacă tu așa ai crescut, obișnuit să roiești în jurul altora? Te simți legat de fiecare în parte și te macină teama dispariției sau pierderii lor.

Nu mai pot pierde, am obosit să accept dispariții.

Nu pot să promit veșnicia, dar pot încerca să o creez.

 

Despre Azull

Timpul trece, amintirile se mai uita dar aici cuvintele raman. Raman intiparite pe un fond alb, cu albastru scrise. Albastru... culoarea lumii in care traiesc. Lumea mea in care din care nu pot lipsi familia, dansul, prietenii, muzica, culorile, zambetele, dragostea, plimbarile, ciocolata, jeleurile, inghetata, esarfele, cartile, filmele si multe, multe altele. Ma sperie necunoscutul dar nu mi-e teama sa ma avant in el. Ma las dusa de instinct si imi ascult sufletul, de cele mai multe ori. Plang la filmele de dragoste si nu mi-e rusine sa recunosc. Camera mea este colorata si pliiina ochi de poze si rame cu poze. Iar eu sunt Azul... :)
Acest articol a fost publicat în Ganduri de departe. și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

