Well, sometimes I miss you

E noapte și mănânc înghețată Oreo. Cred că de la tine am pasiunea asta față de Oreo. Nu mai știu… cum nu mai știu multe altele. Despre tine, despre mine.

Mi se mai face dor de tine… rar, ceea ce bine. Nu știu cum și de ce, nu am avut mintea liberă sau timp de depănat amintiri. Îmi mai apari prin minte de nicăieri. Te primesc, m-am obișnuit! E bine că știu cum să te manevrez și să te îndepărtez.

Cândva o să fiu capabilă să îți scriu, să mă golesc de orice sentiment. Aștept momentul ăla.

M-am emoționat. Mi-a trecut.

Mâine evadez cu sau fără ploi. 

Despre Azull

Timpul trece, amintirile se mai uita dar aici cuvintele raman. Raman intiparite pe un fond alb, cu albastru scrise. Albastru... culoarea lumii in care traiesc. Lumea mea in care din care nu pot lipsi familia, dansul, prietenii, muzica, culorile, zambetele, dragostea, plimbarile, ciocolata, jeleurile, inghetata, esarfele, cartile, filmele si multe, multe altele. Ma sperie necunoscutul dar nu mi-e teama sa ma avant in el. Ma las dusa de instinct si imi ascult sufletul, de cele mai multe ori. Plang la filmele de dragoste si nu mi-e rusine sa recunosc. Camera mea este colorata si pliiina ochi de poze si rame cu poze. Iar eu sunt Azul... :)
Acest articol a fost publicat în Ganduri de departe. și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Well, sometimes I miss you

  1. 8in8 zice:

    Blog fantastic
    Multumesc
    ……………………..
    http://www.8ii.in

Lasă un răspuns

