Why grow up?

Eu: Îmi trăiesc copilăria. Adică, o recuperez… De asta mă port ca un copil.
Ea: Și ce e rău în asta? Toți avem un copil în noi.
Eu: Da, nu e rău. Adică, nu știu… Eu nu îmi accept feminitatea. De fapt, nu o conștientizez. Nu pot să cred că sunt privită ca o femeie. De fapt, cred că nu vreau. 
Ea: Păi, de ce nu vrei?
Eu: Feminitatea înseamnă maturitate iar maturitatea… responsabilitate. Trebuie să iau lucrurile în serios și mi-e teamă. Mi-e teamă că nu o să reușesc, că o să dezamăgesc și că o să mă dezamăgesc. Și am senzația că pot să fug. E mai ușor să fiu copil. Nu mai vreau responsabilitate.
Ea: Mhm… Dar știi că partea copilăroasă nu se pierde. 
Eu: Știu! Dar dacă accept că sunt femeie și că sunt privită așa, înseamnă că am crescut.
Eu: În general, am fost „întârziată”. Pubertate, machiaj, prieten, prima relație serioasă. Probabil că și feminitatea se va desfășura mai târziu la mine, ca toate celelalte. De ce am schimba cursul? 
Eu: Nu știu…

Despre Azull

Timpul trece, amintirile se mai uita dar aici cuvintele raman. Raman intiparite pe un fond alb, cu albastru scrise. Albastru... culoarea lumii in care traiesc. Lumea mea in care din care nu pot lipsi familia, dansul, prietenii, muzica, culorile, zambetele, dragostea, plimbarile, ciocolata, jeleurile, inghetata, esarfele, cartile, filmele si multe, multe altele. Ma sperie necunoscutul dar nu mi-e teama sa ma avant in el. Ma las dusa de instinct si imi ascult sufletul, de cele mai multe ori. Plang la filmele de dragoste si nu mi-e rusine sa recunosc. Camera mea este colorata si pliiina ochi de poze si rame cu poze. Iar eu sunt Azul... :)
Acest articol a fost publicat în Ganduri de departe. și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

