În prag de 24

Sunt acasă, în fața laptopului (da, noului laptop care mă va ține mult în fața sa) și-s semitristă. Motive sunt și nu sunt. Cel mai probabil, e din cauza somnului prost și/sau scurt din ultimele nopți și a panicii pe care Sis mi-a dat-o azi noapte. Dar ea e bine și e tot ce contează acum.

Și totuși nu aștept nimic. Sunt cumva bine și mulțumită. Ha.. am 18 ani plus 6. Blocaj mintal, dă cu virgulă undeva. Ah stai, nu! Chiar îs șase. La 24 de ani bunica avea 2 copii, mama făcea cununia civilă iar eu dorm cu ursuleți de pluș în pat și-s entuziasmată că am învățat să merg pe bicicletă și că ieri am mâncat cheesecake cu oreo.

Dar sunt bine pentru că am tot bifat chestii de pe listele atârnate de birou. Sunt bine pentru că dansez. Sunt bine pentru că am oameni dragi aproape. Încă mă sperie galopul ăsta al timpului. Am curaj să mă avânt în necunoscut. Mi-e teamă de nereușite. Și alte multe temeri. Odată cu vârsta, astea s-au înmulțit. Dar sunt bine, cred. Habar nu am.

Mâine e luni. E o altă zi de 13 octombrie, a 24-a de când am cunoscut lumea asta care îmi place, serios îmi place. Și chiar sunt norocoasă deși 13 nu ar fi cel mai „bun semn” al norocului. Am atâtea lucruri pentru care să mulțumesc în anii ăștia!

Să vină 24! Cred că Pitic începe să devină Andreea.

Despre Azull

Timpul trece, amintirile se mai uita dar aici cuvintele raman. Raman intiparite pe un fond alb, cu albastru scrise. Albastru... culoarea lumii in care traiesc. Lumea mea in care din care nu pot lipsi familia, dansul, prietenii, muzica, culorile, zambetele, dragostea, plimbarile, ciocolata, jeleurile, inghetata, esarfele, cartile, filmele si multe, multe altele. Ma sperie necunoscutul dar nu mi-e teama sa ma avant in el. Ma las dusa de instinct si imi ascult sufletul, de cele mai multe ori. Plang la filmele de dragoste si nu mi-e rusine sa recunosc. Camera mea este colorata si pliiina ochi de poze si rame cu poze. Iar eu sunt Azul... :)
Acest articol a fost publicat în Blue:) și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

