Welcome to the new age

Pierd minute și gânduri printre degete. Mă macină imagini și cuvinte. Zi, noapte, dimineață, seară. Nici somnul nu îmi mai e prieten. Și uneori, nici oglinda din sală… dar cu asta sunt obișnuită. Stare de agitație, exact ca piesa asta.
Dacă asta e definiția vieții de acum încolo, dă-mi voie să nu fiu de acord cu ea. Spun un „NU!” răspicat. Bătând din picioare ca un copil răsfățat, că tot nu am făcut asta niciodată.
Lumea rea nu e lumea mea și știu că am să scap. N-am să am globul meu cristal dar am să am oameni care mă învață și mă apreciază. 

Orele prânzului din week-end sunt evadare curată. Vânătăile și durerile de după sunt câștigate cu zâmbet și muncă și câtă fericire… E momentul ăla când vezi oameni frumoși lăsându-se purtați de ritmuri, fiecare în voia lui.

Dansez și asta e o fericire a mea. Chiar dacă am luat-o de la capăt. Iar. Se pare că asta știu să fac bine. Și iar mă sabotez singură… cred că asta știu să fac cel mai bine, de fapt. 
Mă încearcă întrebări, scenarii mi se creionează în minte dar încerc să le adorm calm și răbdător pentru a mă proteja. Și revin complexe și sentimente de nerealizare și iar dau cu mine de pământ. Acum fac asta și la propriu, dar cu grație.

Despre Azull

Timpul trece, amintirile se mai uita dar aici cuvintele raman. Raman intiparite pe un fond alb, cu albastru scrise. Albastru... culoarea lumii in care traiesc. Lumea mea in care din care nu pot lipsi familia, dansul, prietenii, muzica, culorile, zambetele, dragostea, plimbarile, ciocolata, jeleurile, inghetata, esarfele, cartile, filmele si multe, multe altele. Ma sperie necunoscutul dar nu mi-e teama sa ma avant in el. Ma las dusa de instinct si imi ascult sufletul, de cele mai multe ori. Plang la filmele de dragoste si nu mi-e rusine sa recunosc. Camera mea este colorata si pliiina ochi de poze si rame cu poze. Iar eu sunt Azul... :)
Acest articol a fost publicat în Ganduri de departe. și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

