Departe de mine

Mă uit la poza din tabloul de pe perete. Pe lângă ea sunt multe alte povești. M-am oprit la a noastră. E printre primele noastre poze, era o zi importantă, haha… 

Dar am avut o senzație tare ciudată. Parcă totul s-a întâmplat în alt timp. Unul desprins de mine și de ceea ce sunt acum.
Se fac 4 ani în vară de când am ieșit pe băncuța de la Eroilor, de când ți-am promis în taxi că îți dau cadou în SUA șiretul de teniși.

Mi se învârt prea multe imagini în cap. Nu știu ce aș fi așteptat de la tine după atâția ani. Nu știu dacă așa sau altfel este mai bine. Dar știu că ești departe, deși locuiești aproape. Încerc să deslușesc senzații, să răspund la întrebările proprii pentru că tu nu ești să răspunzi.

De fapt, nici nu știu dacă ar fi ceva de vorbit, răspuns. Poate doar depănat și zâmbit. Da… cred că asta speram să se întâmple: să ne vedem după câțiva ani și să râdem de noi. Asta se poate numi dor? Neliniște? Sau nu am încheiat?

Ba e bine încheiat. Oricât mi se spune că poate mai e ceva la mijloc eu știu că nu mai e. Nu mai are ce să fie și de ce să fie. Dar fiecare are metodele lui de apărare. Ale noastre niciodate nu au fost asemănătoare, nici măcar complementare.

Rămâne doar un oftat și un zâmbet pierdut în timp.

Despre Azull

Timpul trece, amintirile se mai uita dar aici cuvintele raman. Raman intiparite pe un fond alb, cu albastru scrise. Albastru... culoarea lumii in care traiesc. Lumea mea in care din care nu pot lipsi familia, dansul, prietenii, muzica, culorile, zambetele, dragostea, plimbarile, ciocolata, jeleurile, inghetata, esarfele, cartile, filmele si multe, multe altele. Ma sperie necunoscutul dar nu mi-e teama sa ma avant in el. Ma las dusa de instinct si imi ascult sufletul, de cele mai multe ori. Plang la filmele de dragoste si nu mi-e rusine sa recunosc. Camera mea este colorata si pliiina ochi de poze si rame cu poze. Iar eu sunt Azul... :)
Acest articol a fost publicat în Ganduri de departe. și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

